Minigim38 Merveofs ben kız evi erkek evi diye ayrım yapılmasını sevmiyorum benim ailem herseyi yapıyor maddi durumlarını zorluyor torunları için ama esimin ailesi bi corap bile almadı üstelik durumları kendi aileme bakarak cok iyi 🤷♀️sağlığı nasıl diye bile sormuyorlar
Deletedmom_110 Adfghjk234 önceden aşkım alma bişey gerek yok diyordum şimdi hergün başka bir hediye istiyorum anayım ben ana diyorum ahshhahs
Eko123 Bebek ihtiyaçları,odası,doğum o kadar masraflı bir süreç ki zaten hiç bir şey istemiyorum. Bunları halledelim yeter de artar🥰
mirage333 Adfghjk234 bu dogum hediyesi isteme olayida bir banamı sacma geliyor acaba. Eşinin icinden gelirse alir ve ne gelirse onu alir. Agizla hediye istemekte bi garip. Hem nasil soyluyorsunuz cocuk dogurdum bana hediye al mi?
Adfghjk234 mirage333 hayır 😂 h aklımda bile yoktu. Eşim söyledi hediye alıcam sana ama istedigin birşey olsun dedi telefon düşünüyodu oda.
06nurrrr Adfghjk234 ben hiç bir şey istemedim😂😂aman tek mutlu huzurlu olalım da vallahi gerisi yalan☺️💜
Deletedmom_110 06nurrrr yok kız demiyo 😂😂babalıkta ne var ki ondan kolay ne var olan anneye oluyo her anlamda ama sağolsun yardımcı oluyo akşamları e olsun bir zahmet 😂
Asli1111 Adfghjk234 bende altın istiyordum 😂hala da istemiyor değilim yani. Ama bebeşimiz sagolsun bizi çok borcun içine koydu bide özelde doğum yapmayı düşünüyorum sanırım hediyeden vazgeçeceğim bi kuru çiçeğe tabii olacağım 😂😂amaann buna da şükür 🤲🏻 💃🏼
Asyabuse Adfghjk234 telefonundan memnunsan robot süpürge derim çünkü eli ayağı oluyor insanın çocukla süpürge açmak zor. Benim robotum var telefon alcaktı zamlardan dolayı erkene çektik onu. Gerçi işte bizimkisi laf olsun torba dolsun bir şey almasını beklemiyorum da istemiyorum da ama biz hep ihtiyaçlarımızı özel günlerde alıyoruz 😂😂 hem hediye hem ihtiyaç giderme oluyor 🙈
Jeixjd Minigim38 üzülme canım anlamakta lazım bende bakarken zincir yapmıştım kendime ona yazdıracak zincir bedavaya geliyor yani zaten hayat çok pahalı onlarada yazik😊
Usnac1995 Eşimde ne istiyosun , istediğin bir şey alayım diyor da. Ben süpürge ev aleti istemem onları zaten alırım hatıra kalsın istiyorum. Altın bileklik falan alabilir aslında ama kıyamıyorum ona da 😂 bir sürü masraf olcak zaten
06nurrrr Deletedmom_110 enişte nerdesin gör bak nediyo senin hakkında 🤣🤣🤣olsun olsun öyle tohumu guvermekle iş olmuyor bacım 😂
Deletedmom_110 06nurrrr hahaha duysun valla hatta birazdan gelince göstereyim bak hakkında bunları yazdım diye😂😂zaten akşama kadar napiyosun orda diyip duruyo ne zaman arasa formdayım diyorum ne var ki o formda diyo😂😂