Minigim38 bizde zaten öyle kız tarafı yapar. Zaten eşimle kayınpederimin sermaye de bir yani biz beşik, dolap, araba bir de ilk ayları için 6-7 takım aldık geri kalan annemde . 3-4 yaşına kadar hiçbir kıyafet falan almamıza gerek yok tokası biberonu, emziği falan her sey