ilk gebeligim çok heycan ve hevesliyim ettafimdakiler de ayni şekilde. ve çok fazla çevremiz var. annem yanımda kalıyor 37 haftadayim, annem yaprak sarması börek ve tatlı yaptı şimdi. buzluğa attık. hizmet va edemem gerçekten normalde de ev içinde çok zor yetişen biriyim tecrubesizim. ama yine de dolabımda bir şeyler olsun bir çay yanına ikram ederiz dedim. kimseye hizmet etmem o an edemem heralde ama gelenler beni rahatsız edecek bir çevrem değil. kendi yapar herkes hizmetini. eşim hazır alırız diyor ama hazır alacağımız zaman da olur yine de bulundurmak istedim dolabımda.