mavipapatyaa berceste5155 hmm acaba makinadan mi tabletten mi diye düşündüm de tabletten yani. Diger markalarda olmadi. Teşekkür ederim ☺️
Nskyhn Esraliiii ya demi ? Benimde fairyden sonra ağır koku geliyor gibi acaba makine mi diyorum filtremi sürekli temizlerim makinem temizdir ama ağır deterjan kokuyor
Nskyhn Esraliiii kesinlikle 👍 sorun ben de mi diyordum sizde de olmuş ben de bitireyim bir an önce almayacağım bir daha
Nskyhn Esraliiii nefret ettim bütün mutfak kokuyor bı de limon kokusu asmistim geçenlerde bulaşık Makinesi güzel koksun diye iyice karıştı ortalık
Nskyhn Esraliiii çok pahalı anca indirim denk gelirse almaya çalışıyorum 🤦🏻♀️ sürekli kuruş hesabı yaparak nerede uygun diye bakıyorum 😂