Nskyhn Esraliiii ya demi ? Benimde fairyden sonra ağır koku geliyor gibi acaba makine mi diyorum filtremi sürekli temizlerim makinem temizdir ama ağır deterjan kokuyor
mavipapatyaa Eaydin valla ben memnunum. Parlatıcısını ve tuzunu eksik etmedikce gercekten güzel yıkıyor. Arkadaslarim benden görüp onlarda bime geçti. Simdi kooperatifi nkini aldim ama onu daha denemedim. Ona da kullananlar iyi diyordu.
Elizansmom Finish quantum max kesinlikle çok çok iyi fairy kadar pahalı da değil ama finish in en iyisi quantum max
Eaydin bosyapmaa ay ben de fairy kullanıyordum çok pahalanmis ucuz güzel bulabilme umuduna girdim şuan 😏😂
mavipapatyaa Eaydin onu annem kullandi memnun kaldı ondan yedekten aldım kalsin diye. Bide ew temilziginde cok kullanıyorum tablet digerlerini kıyamıyordum 😂😂😂 ay ben simdi bi makinayi kisa programda calistiricam zaten onu kullaniyim bende merak ettim😂
mavipapatyaa Eaydin uygun oldugu icin kapıları falan temizlerken de sicak suya koyuyorum onunla siliyorum kapi duwar efsane temizliyor bide patlayıcı az koyuyorum oluyor sana tertemiz bembeyaz 😂
mavipapatyaa Eaydin bitti makina baktım güzel buda kisa program olmasina ragmen. Limon kolulu almıştım mis gbi de kokuyor. Hangisi dersen ikiside ayni bence
berceste5155 Eaydin şokun deterjanına iyi dediler ben de aldım bulaşığı güzel yıkıyor parlak da oluyor ama makinayı temizlemiyor filtre yağlı kaldı makinanın içi koku yapmaya başladı bende fairy aldım tekrardan ikisini sırayla kullandım
mavipapatyaa berceste5155 bisey sorucaktim. Bir kere bende sok da aldim kullandim. Bardak ve tabaklarda farkettim kirmizimsi minik nokta gbi biseyler oldu. Acaba dedim tabletten mi. Sennde oldu mu
gulin-35 Eaydin prılın tabletını cok begendım zamlardan sonra ona gectım keske oncedende kullansaymısım
berceste5155 mavipapatyaa evet nokta nokta bulaşıklar oluyordu salça kalıntısı falan diye düşünüyordum makinanın içi iyi temizlenmediği için sudan geliyor galiba
mavipapatyaa berceste5155 hmm acaba makinadan mi tabletten mi diye düşündüm de tabletten yani. Diger markalarda olmadi. Teşekkür ederim ☺️