2Meyve- Duygu1995 benim eşim askerde ve benim şuan eşimden dolayı sigorta yok . 575 TL verdim yalnız sigortali olanlarin fiyatı bu değil daha uygun diye biliyorum
2Meyve- Arzuayaz hm 🥰 belki birbirlerimizi çarşıda orda burda görmüşuzdur ama tanımıyoruz ki sadece burdan biliyoruz kimin nerede oturdugunu😅🥰
2Meyve- Arzuayaz hm resmini görsem tanırım belki kuzum yaa ne dicem buradaki hakmarda kapalı kilolu tesetturlu birisi var o şey demişti bı eleman hamile işten çıktı diye acaba o kişi sen olabilir misin 😅😅😅
2Meyve- Saribezlikadin yüzyıl hastenesinde Ceyhun Ateş var coook süper bir doktor ikinci doğumum da kendisinde olcak inşallah
Neslihan5241 2Meyve- bende Gebze guzeller mahallesinde oturuyorum 4 cu gebeliğim 32 haftaligim uygulamaya göre bakalım Çarşamba kontrolüm var kaç haftalık olduğum belli olacak 1 hafta önden gidiyorduk 2 hafta oncesi
2Meyve- Aysutoper şuan 11+2 yiz karnım çıktı yani şöyle söyleyeyim benim ikinci gebeliğim iç karnım dar olduğu için direk karnım çıkıyor oğluma hamile iken de oyleydi 😅
2Meyve- Aysutoper vallaha Rabbime şükürler olsun ki 6-7-8-9-10 haftalar burnumdan geldi 11 haftam bitti ve çok şükür iyiyim 🙏