2Meyve- Hanımlar Gebzede oturupta hamile olanlar vardır mutlaka aramızda tanışalım miiii 🥰🥰🥰😅 ben 10+3 haftadayim 2. Gebeligim sizler de durumlar nasıl 🥰❤️🔥
Esmakrds Bende Gebze’ye yeni taşınacağım nasipse. Şu an 28 haftalığım. Hastane öneriniz var mı kızlar ?
2Meyve- Esmakrds Özel yüzyıl hastanesi Ceyhun Ateş benim doktorum kendisi . İlk gebeligimide kendisi doktorumdu süper bir doktor şuan ikinci gebeligimdede kendisine gidiyorum 🙏
2Meyve- Duygu1995 benim eşim askerde ve benim şuan eşimden dolayı sigorta yok . 575 TL verdim yalnız sigortali olanlarin fiyatı bu değil daha uygun diye biliyorum