Kızlar iki düşüğüm var ikisi de kısa süre içinde oldu kısa sürede hamile kaldım. Rahim filmi çektirdim rahim filmi sonrası üç deneme de başarısız oldum hamile değilim çok mu acele ediyorum çocuğum olmayacak hissine kapıldım neden gebelik elde edemiyorum tek neden stres mi? Bursa da yaşıyorum önereceğiniz doktor var yıl sonuna kadar olmazsa yeni bir doktor arayışına gireceğim