Irmakdkm ebruulas92 ayva çekirdeğini hafif ez gül suyuna koy bir gece kalsın kremsi olcak ondan sonra sür öyle yapıyorlar geçmiş olsun canım
Irmakdkm Cns_mry aloe vera kullanıyorsanız yapraklarını önce tepeleme bir yerde bekletin sarı sümüksü bir suyu var o çıksın öyle kullanın o şekilde diyorlar
Cns_mry Irmakdkm ben kopardıgım gibi dolapda muhafaza edıyorum sıkıp ezerek jelınj cıkarıyorm o sekılde kullanıyorm
Ayseguls ebruulas92 istersen ceviz deneyebilirsin. Cevizi ortadan ikiye bölüyosun kabuğunu göğüsünün üzerine kapak gibi kapatıyorsun üzerine sütyenini giyiyorsun. Bir dahaki emzirmeye kadar içine sütlerin boşalıyor ve göğüs ucunu kabuk yada yara yapmıyor. Annem bu yöntemle çok rahat etmiş
Fulyag ebruulas92 zeytinyağı ve havuç rendesi karışımının iyi geldiğini okumuştum ama dolapta bekletilip sürülmeliymiş
Harunnisa ebruulas92 her emzirdiginde ve araliklarla gogsunden süt danlasi cikart ve memene sür surekli yap anne sütü yumusatacaktir bende ilac fayda etmemisti anne sütüyle gecmisti canim birde arada sirada bebegin yüzüne de anne sütü sür yumusacik oluyor krem gibi
eydaNurParldar Mustela krem öneriyorlar genelde ve bir de emzirmeden önce karbonatlı steril su ile güzelce göğüs uçlarını temizleyin ve açık kalsın mümkün oldukça hava alması lazım direk üstünü kapatmayın
Seyma18 ebruulas92 tahinin uzerindeki yağı iyi geliyormuş diye duydum bide garmastan krem herkes öneriyor dene istersen
EmelBG ebruulas92 Silveretto gümüş kapak yorumları oku Google siteye gir anlarsın canım kesin çözüm 💁🏼♀️
2prensesannesi_ Duyguentrk ebruulas92 sakın göğsüm iyileşsin diye emzirmemezlik yapma.ilk bebeğimde o hatayı yaptım unutuyorlar hemen.zor alıştırdım geri ama tabi eskisi kadar bağlı olmadı.uzun süre vicdan azabı yaşadım
Duyguentrk 2prensesannesi_ canım ablamda kardeşimde aynı şekilde yara olmuştu artık ablamın iltihaplanmıştı hergün iğne oluyordu. Kısa bir süre emzirmediler sağıp verdiler göğüsler iğleşince geri devam ettiler. Çok şükür iki yiğenimde devam etti emmeye. Hatta bi tanesi şuan 3 aylık ama 6 aylık bebek kadar. Belki bebekten bebeğe değişiyordur. İnşallah en kısa sürede çözüm bulur arkadaşta.
2prensesannesi_ Duyguentrk aynen demek ki farkediyo canım.bazı bebekler hem meme hem biberon kabul etmiyormuş sadece birini istiyormuş.bnmki öyleydi sanırım.cnkü geri zor alıştırdım alıştığında da eskisi gibi bağlı olmadı ve bi kaç ay içinde tamamen bırakmıştı😞 baya kötü olduğum için söylemek istedim.inşallah bulur arkadaş çaresini ve benim gibi olmaz
Gmzmrt ebruulas92 canim Doğumdan sonra bir hafta cektim o agriyi bu arada bir sürü kremler denedim zaten onlar bi dünya para cozum sadece Silverette oldu siparisin hemen ertesi gün gelio ve sadece 5 dk taktiktan sonra o yaralardan eser kalmadı muazzam bisey 👍
Nickimyokkibenim ebruulas92 canım benim de ilk doğumumda olmuştu çok iyi anlıyorum seni neler denedim ama bana iyi gelen tek şey E vitamini oldu eczane de çok uygun bir fiyata satılıyor kapsülü iğneyle deldim göğüs ucuma sürdüm inşallah sana da fayda eder
aslhnyz Mumsy natural diye bir krem var krem ve sprey bir arada set gibi ona çok iyi diyorlar instagramda sayfası var bir araştır derim canım