ebruulas92 10günlük bebeğim var göğüslerim mahvoldu yaraydı şimdi resmen parçalanacak gibi kanayacak diye çok korkuyorum zaten çok acıyor lansinoh sürüyorum hiç faydası olmadı nolur kesin geçebilecek çözümler söyleyin yapayım😔
Esracim ebruulas92 valla kendi sütünü dur diyen oldu bana birde silverette gümüş kapakları çok iyi diyorlar
Cns_mry ebruulas92 canım Aloe vera bitkısı varsa onu sür cok faydası oluyor günde iki üç defa bebegı emzırmeden mutlaka iyice durula ama.
melekkkosman ebruulas92 acilen eczaneye git rapidor baryer krem oluyor ondan al hemen sur bire bir geliyor ucreti de 25 tl civari canim
Semaburak ebruulas92 ayva çekirdeğini geceden sabaha kadar çay bardağının içine suyla birlikde bekletin jel gibi olunca sürün iyi geldiğini söylemişti arkadaşım geçmiş olsun 💕
Littlemisssunshine ebruulas92 canımm bence parasına bakmadan al derim, işe yarayacağı meçhul şeylere para vermektense kesin çözüö sunan birşey hiç değilse, muadilleti de çıkmış 250 tl ye fln
Ayseguls ebruulas92 istersen ceviz deneyebilirsin. Cevizi ortadan ikiye bölüyosun kabuğunu göğüsünün üzerine kapak gibi kapatıyorsun üzerine sütyenini giyiyorsun. Bir dahaki emzirmeye kadar içine sütlerin boşalıyor ve göğüs ucunu kabuk yada yara yapmıyor. Annem bu yöntemle çok rahat etmiş
Irmakdkm Cns_mry aloe vera kullanıyorsanız yapraklarını önce tepeleme bir yerde bekletin sarı sümüksü bir suyu var o çıksın öyle kullanın o şekilde diyorlar
Duyguentrk Canım göğüslerin iyileşene kadar bebeğe verme sağ. Ablamda kardeşimde ağlıyordu lansinoh elektrikli pompa kullandılar hiç acımadan iyileşti sonra emzirmeye devam ettiler(Manuelle denedik acıdı yine bu arada)
2prensesannesi_ Duyguentrk ebruulas92 sakın göğsüm iyileşsin diye emzirmemezlik yapma.ilk bebeğimde o hatayı yaptım unutuyorlar hemen.zor alıştırdım geri ama tabi eskisi kadar bağlı olmadı.uzun süre vicdan azabı yaşadım
Denizbaytar ebruulas92 Cnm silikon meme uçları var bide onu dene belki bebeğin onu tutabilir Birkaç gün onla emzşr iyleşince geri göğüsünü verirsin
Azimemine Krem falan Çok fayda etmiyor canım varsa evinde yada yakınlarında kantaron yağı sür iyi geliyor
Babies16 ebruulas92 gogus uclari var 8 10 lira.kremi kullanip uzerine onlari takin.emzirme aralarinda cok daha nemli kalmasini sagliyor ve iyilestrmeyi hizlandiryor
cinderella ebruulas92 benim bebeğimde 10 günlük ilk 3-4 gün aynı durumdaydık sonra kendi Sütümü sürdüm her emzirmeden sonra sıktım aktı uçlarına doğru şimdi iyileşti bi dene istersen
Esraekerrr Ben De Lahana Yapraği Duydum 3 Gunde Ise yariyomus Sana Da Tavsiyem Bende Dogum Yaptimda Yara Olursa Mutlaka Denicem Lahana Yapragini Kaynat Dayabilcen Sicakliga Gelince Goguslerine Sar Emzircen Zaman Yika Hem Ilactan da Iyi Kiyafetlerinle Gogusunu Temas Ettirme Daha Da Yara Olmasin 1.ci Dogumumda Cok Cektim O Yara Acisini Cok Zor Bilirim Insallah Seninde Hemen Gecer Doya Doya Emzirirsin Bebegini :)
DidemDzltaDinel ebruulas92 aloa vera bitkisinin jeli ile sıfır acı sıfır yara tamamladım o aşamayı arkadaşım denemekte fayda var derim.