Bebekdelisi Sehrbnon122 tamam canım cok teşekkür ederim korktum baya bu kadar aşada hiç hissetmedım bıde tek gebelık gibi hiç degıl
Sehrbnon122 Bebekdelisi evet canım biraz dhaa ileride biri yukarıda biri aşşagıya gelecek aynı anda pat pat diye vuruyorlar
star3star Sehrbnon122 tez zmanda kucağına almak nasip oksjn inşallah.🤲🏻durabidikleri yere kadar dursunlar kızımla eve geldik ama oğlum 1 hafta yoğn bakımda kaldı.çok şükür şuan ikiside yanımda ama bir günde kalsa insanın morali cok bızuluyor