Sehrbnon122 Kızlar 28+5 haftalık ikiz gebeyim bugun her yerim ağrıyor yaa bu zamana kadar hiç bir yeri ağrımayan ben belim omuzlarım boynum her yerim ağrıyor sizin de oluyor mu cidden deli olucam bu neyin nesi yaaa 😢😢
Sehrbnon122 Sehrbnon122 magnezyum kullanıyorum ama bugun biraz fazla agrı oluyor yaaa sizin bu haftalar da oluyormu agrı lar
star3star Sehrbnon122 29 ağustosta doğurdum ben canım darısı senin başına inşallah☺️insan çok rahatlıyot karnı gidince ben eski halime döndüm çok şükür
Bebekdelisi Sehrbnon122 ıkız dye canım dr bana ıkı bebek haftana ⅘ H koy onlar be yaşıyorsa sen daha erken yasayacaksın dedı korkma dedı ❤️
star3star Sehrbnon122 tez zmanda kucağına almak nasip oksjn inşallah.🤲🏻durabidikleri yere kadar dursunlar kızımla eve geldik ama oğlum 1 hafta yoğn bakımda kaldı.çok şükür şuan ikiside yanımda ama bir günde kalsa insanın morali cok bızuluyor
teacherozlem Sehrbnon122 üşütmüşsünüz ya da ceryanda kalmışsınızdır olabilir yani insanız illa hamile olmanıza gerek yok, ben de hamileliğimin başından beri ağrımayan yerim yok kirpik diplerim kaldı ağrımayan tek😂
Sehrbnon122 teacherozlem olabilir canım klimanın önünde uyudum ondan da olabilir ama fena belim falan ağrıyor ya
Mus_mutluu Ben de ikiz hamileyim 23 haftalik olduk tum kemiklerim ağrıyor magnezyum vitaminler kullaniyorum gecmiyor agri
teacherozlem Sehrbnon122 oooo kesin ondan başka sebep aramayın hiç korkmayın bence bebekler ile ilgili değildir dikkat edin bir daha öyle ceryanda kalmayın klima çarpar
Bebekdelisi Sehrbnon122 canım 20h giriş 19*2 yim sag sol kasık agrım vardı bebekler orda oynuyor basına geldımı hıc cok aşadalar ya
Sehrbnon122 Bebekdelisi evet canım 25 haftadan itibaren artık sürekli vajinada ve kasıkta hissedeceksin merak etme yani uzan dinlen bol bol sadece
Bebekdelisi Sehrbnon122 tamam canım cok teşekkür ederim korktum baya bu kadar aşada hiç hissetmedım bıde tek gebelık gibi hiç degıl