Ask_hosmus SutlacimiYedimmiBen heee amaan sıkma canını Allah hayırlısı neyse onu versin, benim eşim 3. Doğumu görmücekti hayırlısını istedim Allahtan bak adam hala yanımda 😂 o yüzden hakkınız da hayırlısı olsun Allah yardım eder emin ol ki 🌸
alpersmom GulshanMammadova merhaba 2 gün önce yazmıştım dün 2. doğumumu yaptim. birinciye göre açılma ve doğum daha hızlı oldu ama ağrı yine aynı ağrı