Fsl Benimde hiç açılmam yok doktora sordum bugün olmazsa açılma suni mi deneyeceğiz ne yapacağız diye açılma olmazsa olmaz zaten dedi sezaryen dedi üzüldüm biraz elimden geleni yapmak istiyorum ilk önce normal olması için
Senadgo Fsl ben de nerdeyse 0 açılma ile gittim parmak ucu dedi doktorum ama sezeryan taraftarı hiç değil sonunda normal oldu