Hdy1344 normalde benim yastığımda alçak yastık ne zaman yaatığımla uyusam hep uykudan mide bulantısına kalktım acı su falan geliyodu ağzıma kusmaya koştum hep, ama yastığımı 2 ye cıkarıp biraz daha dik yattığımdan beridir hiç yaşamadım öneririm gerçekten☺️