minikturtam1 ben nst ye bu kasılmaların hemen ertesi günü girdim tam 33. haftamda siz bu durumu doktorunuza danışın dediğim gibi bana ilaç tedavisi başlandı ve rahatladım baya kasılmalar da çok azaldı meğer benim bebek kendini ittiriyor orda toplanıyor sandığım şey kasılmaymış