Slaaa34 Kızlar iyi akşamlar, 29 haftalık hamileyim bebek karnımda bi yerde toplanıyor ve sertleşiyor yumurta gibi duruyor karnıma bakınca başına gelen var mı korkmaya başladım
Ozge_5516 Slaaa34 bn de 32 haftaligim bnmde ole mesela bu aksam yemek yrdim oturdum tv izliyorum hep sag tarafa toplandı bir turlu ordan gitmek bilmedi sonradan yerini değiştirdi🙂🙂
06nurrrr Bende 22 haftalık oldum 18.haftadan belli böyle sertleşiyor bir yere toplanıyor o toplandığı yer yumurta gibi oluyor normal
Srdm Slaaa34 30 haftalıgım bendede 28-29 dan beri oluyor canım bu hafta sordum doktoruma normal dedi bu zamanlarda yalancı sancılar baslıyormus bu sekilde
DidemDnnz Slaaa34 toplanan genelde bebek olmuyor rahimin kendini doğuma hazırladığı braxton hicks kasılmalarıdır. Bence doktoruna da bahset, ben bahsettim nft’ye bağladı sancım çıktı ve ilaç kullandım
HeyMommy Slaaa34 26+3 haftalığız bendede oluyor. Doktor bu haftalardan sonra rahim doğum için antrenman yapar kendini hazırlamaya başlar ve kasılmalar olur. Bu gün içinde bir kaç kez olabilir korkma demişti ♥️
Tugbacmnn 20+4 olduk 18. Haftada başladı benimde ama sadece sabah uyandığımda oluyor. Normalde de çok sakin uyurdum ama hamilelikte sıcaklara rağmen gece nasıl yattıysam sabah aynı uyanıyorum bende tüm gece hareketsiz kaldığım için oluyor sanıyordum 🫢
Ipekk123 Slaaa34 yaşadığınız şey yalancı kasılma 33. Haftadayım bende de bir kaç gün önce çok sık oldu başta bebek sandım ama aslında karnınız kasılıyor ertesi gün nstye girdim doktorum ilaç verdi yalancı kasılmalar sürekli böyle devam ederse doğumu tetikler dedi çünkü benimkiler çok sıktı doğum yaklaştıkça az sayıda olması normal ama siz yine de en kısa zamanda doktorunuza görünün derim
minikturtam1 Ipekk123 bende 29.haftadayim. benimde ara ara bu sekilde oluyordu. Demin yine oldu ve karnıma hafif sancilar girmeye başladı. Bi süre kıvrandım ama çok sükür geçti şu an. Doktora söylediğimde yalancı sancılar olabilir bu haflarda dedi. Acaba nst’ye ne zamn bağlanıyor ? Erken dogum yapmaktan cok korkuyorum.
Ipekk123 minikturtam1 ben nst ye bu kasılmaların hemen ertesi günü girdim tam 33. haftamda siz bu durumu doktorunuza danışın dediğim gibi bana ilaç tedavisi başlandı ve rahatladım baya kasılmalar da çok azaldı meğer benim bebek kendini ittiriyor orda toplanıyor sandığım şey kasılmaymış