Kızlar gür saçlı, saçını uzatan hamişler, saclarım belimden aşagı kadar insin istiyorum gür saçlıyim, dipleri yağlı uçlari kuru bir saç tipim var. Ilk ben paylaşıyim saçima yaptigim bakimi;
Saç şampuanım: sülfastız şampuanla yıkıyorum, iki günde bir banyo yaparım, (yazın hergün olduğu çok oluyor)
Genel olarak bu sampuanı kullanıyorum

Ama haftada bir yada iki kere kafa derim tamamen temizlensin diye sülfat içeren bol köpüren bir sampuan kullanıyorum, şuan kullandiğim bu;

Ve bu iki ürunün aynı zamanda saç kremi var duştayken sac kremi mutlaka kullaniyorum, 5 dk bekletip duruluyorum
Duş/ banyo ardından bu nemlendirici yağı kullaniyorum 2-3 damla yetiyor zaten, saçı agırlaştirmiyor

Gün içinde uçları kuruyunca da bu saç spreyini kullaniyorum, uclarini yumuşatıyor. Saçimi cok yağlandırmiyor, uclari kuru oldugu icin diplere degil bir tek uclara sikiyorum

Saçlarım oldukça bakımlı uçlarında yok denecek kadar az kırik oluyor, hatta olmuyor hiç (saclarim boyali olmasina rağmen). Ve oldukça iltifat aliyorum 🥰🥰🥰
Sizin olmazsa olmazlarınız neler? Hadi paylaşın yeni bir ürun kesfederiz belki.