Merveclnk yorumcuanneniz olabilir ben öyle oluyorum bugün saçma sapan uyudum mesela geçmedi Bi ağrım parol içsen Bi ise yaramıyor içmesen de olmuyor işin içinden çıkamadım valla .
Merveclnk yorumcuanneniz evet vallahi 1 sene delirmece artık napalim bebislerimiz için değer sağlıkla gelsinler inşallah 🙏💕
Bengulce Bende de oluyordu 12 haftadan itibaren. Doktor hamilelik tansiyon düşürür bu da baş ağrısına sebep olur dedi. Tansiyonunuz normalde de düşükse daha sık oluyor baş ağrısı. Bol bol su için ağrılar kesilmezse parol için.