Deletedmom_12 Tbsra95 tekrar bi kan verin Benim degerim 1.20 iken bana Rahim duvarlarin kalinlasmis demisti
Tbsra95 Deletedmom_12 banada aynısı oldu canım ya rahim duvarı cok kalın adet olmadım hala gidip te kan vermeye de korkuyorum ya birsey yoksa diye dün idrar yaptım cıkmadı
Tbsra95 Deletedmom_12 cok sagol cevabın için bende diyorum bir cuma ya kadar bekleyim diye ama bilmiyorum
Feride_eymen2 Smilesra bugun kan tahlili yaptim 1332 cikti iki gun sonrasi seninki gec dollenme olmustur