Nazliiceyhan Merhaba polikistik over hastasıyım reglim düzensiz bugün test yaptım silik çift çıktı inanamadım gittim kan verdim değerim 32,2 çıktı eğer 28 günü hesap edersek 2 gün var olmama sizce yükselir mi
_ozlmm Nazliiceyhan bende 32 ile öğrenmiştim adetime 5 gün varken ve şuan 35 haftalığım ☺️ Bence hamilesiniz gözünüz aydın inşallah düzenli şekilde artış gösterir ve sağlıkla kucağınıza alırsınız ☺️☺️
ilaydaaltann_ Nazliiceyhan beta değerin 32 yse hamilesin gelmez artık. Benim de ilk beta değerim 30 küsür çıkmıştı
Feride_eymen2 Bende pkosum dun hamile oldugumu ogrendim kan tahlili 709 cikti 4+6 haftalik son adet gunum 10 oğustos
Tbsra95 Deletedmom_12 canım onu sormadım yanlıs anladın veya ben anlatamadım benimde o değer de cıktı da yok dedi doktor ondan sordum hala da adet olmadım da
Kubrayigitttt18 Deletedmom_12 anladm cnm ama 1.20 çıktıntn sınrs hiç ilişki olmsfı ona rağmen 4 5 güm sonra kanda yükseldimi
Deletedmom_12 Kubrayigitttt18 evet canim bz o 1.20 den sonra hci girmedik ayrica dedigim gbi enfeksiyon vardi fitil verdi bunu kullancan 6 gun ama asla iliski yok dedi bi kac gun sonea baska bi doktora gittik daha once dusugumuz var sebebi ne diye oda kanimi aldi bakti beram 108 cikmisti baya sasirdik
Deletedmom_12 Tbsra95 tekrar bi kan verin Benim degerim 1.20 iken bana Rahim duvarlarin kalinlasmis demisti
Feride_eymen2 Smilesra bugun kan tahlili yaptim 1332 cikti iki gun sonrasi seninki gec dollenme olmustur