Önden düğmeli aldım birtane uzun kollu ama ince kumaşlı; bitane taytlı kısa kollu takım aldım, bi tane de biraz daha kalın kumaşlı alt üst eşofman takımı aldım. Ve yanına Polatlı sabahlığım vardı onu ekledim. İlk doğumum Haziran’da oldu ve çok üşümüş tüm şimdi ekim sonu kasım başı olacak inşallah. Pijama takımı sevmiyorum hasta bakımsız gbi hissettiriyor daha çok eşofman tarzı seviyorum ve evde de kullanabilmek için onları seçtim en azından biri felan gelince üstünü değişmeye gerek kalmıyor. Eğer hepsni kullanmazsam hastane çıkışı olarak da giyebilirim ama normal pijama olsa giy çıkart felan sevmiyorum