Seymoshh Snmg evet maalesef benim şansım oldu çokta kaliteli diğerine bende yüksek ödedim inş denk düşer sizede
benito Snmg pentinin 350 liraya 100 lira indirimi vardı trendyolda. O zaman önden düğmeli bir pijama takımı, bir emzirme tişörtü ve bir tane de emzirme atletini 250 liraya almıştım. Bir pijama takımı ve bir de gecelik takımı alacağım hastane için
Elif_poyraz21 Snmg ben aldım çok da güzel burdan nasıl paylaşılır beceremiyecem galiba instegramdan ulaşabilirseniz yardımcı olurum size
1prensannesi__ Snmg https://ty.gl/1gvrj5h7ey Bende bundan almayı düşünüyorum canım alıp kullanan memnun kalan çok kişi var renk seçenekleri de var fiyatıda çok uygun bence bakmanı öneririm ❤️
Snmg 1prensannesi__ evet model olarak en çok bu kullanışlı olur zaten ben de böyle bir şey düşünüyorum. Hadi bakalım 😊🙏 teşekkür ederim
Prensveeannesi Snmg Canım dolap uygulamasnda @pijamalove diye bi sayfa var ve fiyatları oldukça uygun önden düğmeli bı takım 85₺ 3 çift aldım ve bayıldım kumaşlarına dokusuna sıfır etiketli mağaza ürünleri hatta resimde ekleyim erkek içinde çok güzel takımlar var eşin için filan bakmak istersen tavsiye ederim kuzum çeşitli desenleri renkleri modelleri var❤️
Snmg Prensveeannesi kalitesinden memnunsanız ben de bir göz atayım. Nedense dolap uygulaması hiç aklıma gelmiyor böyle durumlarda 🤦🏻♀️ İyi fikir verdiniz teşekkür ederim 😊 güzel görünüyorlar ayrıca gerçekten 🙏
benito Snmg pentinin kendi sitesinde de benzer bi indirim var galiba. 300 tl’ye 100tl indirim diye görmüştüm. Bi kontrol edin isterseniz 🤗
Prensveeannesi Snmg Rica ederim kuzum❤️Ben memnun kaldım hatta bu fiyata bulmuşken bı kaç tane daha alıp stok mu yapsam diyorum😅🥰
Nsss Prensveeannesi inceledim sayfayı çok güzel gerçekten pijama takımları ama bedenden emin olamadım. Siz kaç beden aldınız acaba
Damy_mom Snmg Henüz almadım fakat Penti ye baktım pijama takımı olarak almayı düşünüyorum havalarda soğuk olduğu zamanlar olacak . Ekstra gecelik lohusa takımı falan istemiyorum 2-3 takım önü düğmeli yumuşak tercihen koyu renkli pijama takımları . Hastane çantama 2-3 takım koyacağım yanında polar hırka be yelek
Snmg Damy_mom evet bencede en güzeli böyle olur. Lohusa takımları pek hoşuma gitmedi benim de. Sanırımben de düğmeli pijama takımlarından iki tane alırım
hulyaca Snmg diğer kızım da Eylül’de doğum yaptığım için hep yazlık almıştım. Mecbur şimdi kışlık alacağım uzun kollu falan tahmini doğum 24 kasım çünkü. Bana da öneri olsun burdan 😅🙈
Prensveeannesi Nsss Kuzum kendi bedenimden 2 beden büyük aldım pijamalarda genellikle çekme payıda oluyor diye normalde S beden giyiyorum ama L beden aldım yıkadımda ama çekme payı olmadı 53 kiloyla hamile kaldım şuan 65 kiloyum 32.haftamdaym tamda oturdu üzerime hatta biraz bol geldi ama ben biraz bol seviyorum pijamalarda istersen bı magazaya gidip deneyip ona göre sipariş verebilirsin🥰