Nskyhn Gebeliğimde ilkinde gece 2.30 civarı wc kalktım normal ağrım bile yoktu wc gittim geldim hatta Bi iki yudum su içtim yattım bacağıma Bi sancı girdi iğne batması gibi sıvı gitti dedim enfeksiyon çünkü o sıra aşırı enfeksiyon vardı kalıp kalıp inerdi neyse umursamadım derken baktım bidaha geldi kendimi sıksam nafile akıyor yavaş yavaş ilk gebelik ilk deneyimsizlik ped koydum sanki emecek ya abo bardaktan boşalır gibi banyoya koştum kendimi Bi serbest bıraktım su ile pembe Bi akıntı inmişti hatta hastanede tekerleklisandalye ile götürürken görevli arkamıda sulayyarak gelmiştim kolidorları😂