Nskyhn Benim bu kız beni kalpten götürecek yine eşim yok ve yine macera peşinde 🤦🏻♀️ tam koridorda yürüyordum istemsizce bir şey aktı içimden ama bacaklarım falan bir hoş oldu hemen tuvalete girip klozete oturdum. Devamı orada geldi. Altımda günlük ped vardı ve afedersiniz kokladım kokusuzdu. Su sızıntısı başlamış olabilir mi? Şehir hastanesine gitmek asla istemiyorum geçen yaşadığım şeyden dolayı. O yüzden yarın ancak doktora gidebilirim. Ama idrar kacirsam böyle mi olurdu ki
Turkolog12 Nskyhn tutamadiysaniz muhtemelen suyunuz olabilir kaç haftaliksiniz bebeğinizin hareketi nasıl ?
Ormanmeyvelii Nskyhn Aşkım su var mıydı bacaklarında? Bazen bende de sıcak bir şey akma hissi oluyor bir bakıyorum tertemiz
Rapunzelinanasi Nskyhn eczanede bunu anlayabileceğin bir ped oluyor ama yakınlarında nöbetçi eczane var mıdır acaba
Busr21 Nskyhn birden bire suyu gelmiş biri olarak yazıyorum. İlk geldiginde anlamadim uykumdan uyandim kosarak tuvalete girdim. Dedim ki ayy ayip altina kaçırdın aboo falan htta utandim Esime diyemedim çünkü altima kaçırdım sandım ic camasirimi degistrdim ve yarim saat sonra sırılsıklamdı. Ve suyum geliyorken de şöyleydi. Sicacik bir su bacaklarınızdan asagi akiyor ama asla tutamiyorsunuz. Böyle ise hemen dr gitmenizi öneririm
Nskyhn Ormanmeyvelii hayır bitanem çünkü hemen klozete oturdum tam koridordaydim hemen kendimi oraya atıp kloze oturdum ama afedersin pedim kokusuz
Haticeeklyc Kaç haftalıksınız ? Galiba gelen suyunuz,su tutabildiğiniz bir şey değilmiş. Isterseniz hastaneye gidin çünkü su geldikten belli süre sonra doğumun olması gerekli diye okudum. Bebeğinizi riske atmayın bence.
Nskyhn Haticeeklyc 36+3 eşim yok 🥲 bir şekilde gelmeye çalışsa hastaneye gitsek ilk neye bakarlar ki geçen de böyle gittik açıklığa baktılar çok çok kötüydü yani çok korkuyorum su an
Nskyhn Ebuli3454 şu an bir şey gelmiyor ama su gelirse kesin sancı gelir mi çünkü kendimi ona göre gözlemleyeceğim yanımda kimse yok sorup çağıra bileceğim
Nskyhn Rapunzelinanasi maalesef ve kimse de yok 🤷🏻♀️ büyük ihtimalle kendimi gözlemeye devam edeceğim. Çünkü yine eşim yok ve yine benim kız ön planda
Nskyhn Busr21 tutamadım ve sıcaktı ama lavoba dibimdeydi hemen klozete oturdum o yüzden ne olduğunu da anlayamadım bir an da titredim zaten panik korku yaptım herhalde
Ormanmeyvelii Nskyhn Canım bence altına hiçbir şey takma sadece iç çamaşırın olsun ve evde yürü. Bakalım devamı gelecek mi. Çünkü hastanede su sızması vs olunca o turnusol kağıdını verip biraz yürütüyorlar su geliyor mu diye. Şimdi turnusol alma şansın yoksa en azından iç çanaşırın ıslanırsa tekrar emin olursun tabiki ağrın olursa da mutlaka git
Asil_hatun Nskyhn suyuna ve acikligina bakarlar önce bisey çıkmazsa bide nst ye bağlarlar sıkıntı yoksa eve gonderjr varsa zaten yatırır
Nskyhn [silindi] yazdım az önce adam da bıktı artık benden her hafta bir gün eşim yok ve bir gün kaos var evde 😂
Ebuli3454 Nskyhn Benim sancım geldi sudan sonra arkadaşım geçen hafta doğum yaptı o da suyum geldi sonra sancım arttı dedi ama siz keşke bir doktora gitseniz
[silindi] Nskyhn hahaahah su olabilirde olmayabilirde uygulamada çoğu kişi bi kerede bocalandığını söylüyor ama büyük araştırmalar sonucu sızdığınıda öğrendim😂☺️ bi kontrol şart derim akmaya devam ediyormu ve bebiş hareket ediyormu?
Rapunzelinanasi Nskyhn hsjdjdjjd doğunca mıncıklarsınız acısını çıkarırsınız bu günlerin. Panik yapma sen şu an suyun gelmişse sancın da başlar muhtemelen birazdan ki tekrar su gelirse de fark edersin mutlaka. Sancın gelirse de karşılayabildiğin kadar evde karşılaman daha iyi zaten suni sancı vermezler en azından ama sancın gelmeye başladığı anda eşini çağır bence çok da yalnız kalma 🙏🏻
Nskyhn Ormanmeyvelii bence de çok iyi fikir 👍 teşekkür ederim yavrum çok iyi oldu çünkü eşim yok durduk yere cagirmayim evde bir gözlemleyim
Nskyhn [silindi] bebiş şu an hareket etmiyor ama devam etmiyor sadece sürekli cisim varmış gibi hissediyorum 😂sanırım pskilojiye girdim 😂