karakilcikfatma bende baskasına da aynısını oldugunu okuyunca biraz korktum acıkcası. Belki evham yapıyorumdur diye düsünüyodum ama anlamadımda neden böyle oldugunu. Sanırım baskı oldukca bebek hareket ettikce dikisleri zorluyor ve ordaki hissi hissediyor olabiliriz. Doktorumda aynı yoruma yakın bir yorum yaptı kanamam ve ağrım olmadığı için mümkün oldukca istirahat halinde kal dedi. Umarım kötü bir durum yoktur sende daha dikkatli ol canım, cok gecmis olsun 🙏🏻