18.haftada öğrendim 22mm ölçüldü progestan kullanmaya başladım. 26 haftalıkken hastaneye yatmak zorunda kaldım çünkü 13mm olmuştu ciğer geliştirici falan vuruldu. Şuan 28 haftalık oldu dün taburcu oldum nidicard,progestan devam ediliyo. Haftada birde iğne oluyorum. Süreç yorucu ama umarım uzun olur. Sağlıkla,zamanında gelsinler😇