Mhande 1. Gebeliğimi 12 haftalık kaybettim düşük sonrası kürtaj oldum
2.ye kürtajdan sonr 4.Ayı hamile kaldım bin bir zorlukla çok şükür bir oğlum oldu
kardeş istedik 1 yıl istedik olmadı 1 yılın sonunda oldu
3.hamileliğimi 6-7 hafta civarı kaybettim kürtaj oldum
Araya birde histereskopi ile polip ameliyatı girdi
4.ye yine kürtajdan sonra 4.ayı hamile kaldım şimdi 20 haftalığız
Benim için öyle yorucu öyle zor bir yolculuk ki yaşadıklarımı ifade edebilmem imkansız
Rabbim isteyen herkese hayırlı ve en kolay yoldan nasip etsin tek tavsiyem üzüntünüzü yaşayın sonlandırın ve inanın Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻