Mhande canım hemen başlamayın rahim kendini 1 ay toplasın ondan sonra deneyin.
Benim doktorumda 2 ay rahim toplasın sonra tekrar deneyin demişti 2 adet gördükten sonra denemeye devam ettik ama öyle sürekli felan degil gelişi güzel olarak denk gelince diyeyim bide benim vajinamda hassaslaşmıştı cok zorlanıyordum jel felan kullandım yanı, 3 ay sonra hamile kaldım suan 36 haftalığım 🤲 hayırlısıyla sağ salım kucağıma alırım inşallah 😇 sende kafaya taktıkça olmaz zamana bırak ama denemeleri eksik etme 🥰