Bu iğneyi vurulmadan önce bı yorumları okuyayım dedim aciyormuymus diye anaaaam yorumlar çok korkunçtu tıpkı burdaki gibi ben hastahaneye giderken kalp krizi gecircektim korkudan sonra vuruldum hiç acımadı daha sonra mosmor oldu kalcam ama sadece hafif bir kas ağrım oldu otururken kalkarken ama sanki yokuş çıkmışım hamlamış gibi hiç bişey yani acısı ağrısı her hafta vuruluyorum yaklaşık 8 tane falan vuruldum hala da vurulmaya devam ediyorum bu yorumları görünce şaşırıyorum gerçekten ben de niye bu kadar acı yapmadı hic 😀 yapandan desem her gittiğimde değişik hemşireye denk geldim bilemiyorum sanslimiyim acaba vurulduktan sonra eve yürüyerek gidiyorum ama yakın hastahane belki ondan mı acaba dağılıyor iğne yeni vurulcak olan biri varsa belki bu yazımdan sonra benim gibi korkmaz 😊