Sedaduru kız aralıklı bürünüyorsun şükür 2. Olana kadar yeri iyileşir ama ben ilk zamanlar 3 gün net agrısı sürerdi ondan ufak ufak böyle yumruklar gibi vururdum ki dağılsın agrısı geçsin diye sende hafif. Masaj yapmayı dene bide hemşire bana yürümek iyi gelir demişti ama bnm ayağa kalkmam yasak😂 iğneye bile eve geliyorlar yapmaya düşün