Damlacaa Hadi bakalım bugünün menü postu benden olsun neler yaptınız kızlar , inanılmaz üşeniyorum yemek yapmaya basitinden artık ne bulursam yapcam diye bekliyorum hâlâ sizlerden kopya çekeyim biraz 🙃
-MinikveAnnesi- Damlacaa benimde yarın misafirim geliyor buzlugumda biraz içli köfte ve lahmacun var ne yapabilirim yanına diye düşünüyorum 4 kişi olucaz toplam
Damlacaa bosyapmaa valla ben hamile olmama rağmen bol bol yedim çiğköfteyi etsiz olunca hiçbisi de olmuyo olmaz dedi doktorum bazılari hakikaten .okunu çıkarıyolar ne yazık ki 🤪
Damlacaa -MinikveAnnesi- canım lahmacun öncesi bir çorba yapabilirsin ortaya zaten içli köfte salata yeşillik. Ayran falan eklersin , yemekten sonrasınada damak tadınıza göre şerbetli seviyosaniz şerbetli yoksa sütlü bı tatlı bence ideal. Çünkü tahminen bı oturuşta herkes iki lahmacun falan yese zaten doymuş oluyo ☝🏻
esmerrmm Damlacaa sulu köfte pilav salata yaptim cnm , bnde hergun ne yemek yapicam diye kafayi yiyorum xa 😅🤦
Damlacaa esmerrmm burda her gün ne yemek yaptınız postlarini kaydediyorum ben 🤪 ne yemek yapsam cilesinden öyle güzel kurtarıyor ki
Guzelhayat Damlacaa oo iki lahmacun lap doyan var mı Allah aşkına bizimkiler antepli 7-8tane yemeden doymuyor
Tubatgn Damlacaa valla yeter şu sıcaklarda zaten ne yapacağımızı şaşırdık hele ki hamilelikte daha çok şaşırıyoruz 😀😀
Damlacaa Tubatgn gerçekten ya her gün her gün hem çok acikiyorum hemde bisiler yapmak zorundayım hahsjdkf inanılmaz bı dongudeyim eşim sağolsun inanılmaz anlayışlı bu konuda ne yapam diye aradım menemene ekmek banariz yeter boşver dedi 🥲 yinede icim el vermedi tabiii ahshhs
Tubatgn Damlacaa ay benimkide anlayışlı valla, yapmak istemiyorum dediğimde bile anlayış gösteriyor can eşler 🤓🤓🤓