Dilser kuzeymomsss amin Allah razı olsun sancılarım biraz var bide nişanım geldi bu sabah hayırlısı bakalım 🤗
girl_boy_annesi Dilser bende şimdi oğlan bekliyorum herkes bu koca kafalı olur diyor bu yüzden sordum sağlıkla gelsin prenses
Dilser girl_boy_annesi Rabbim ikimize de kolay doğum nasip etsin bugün nişanım geldi ve şuan belim ağrıyor hayırlısı bakalım 🤗
Dilser Pijamaskeliler amin Allah razı olsun henüz kötü bi sancı görmedim sayılır bekliyorum bakalım 😊
Neva25Murat Merhaba, bana da bebeğin başı küçük dedi. Siz doğumdan sonra bi problemle karşılaştınız mı