Dilser Bugün kontrole gittim doktor bebeğin başının küçük olduğunu söyledi bide 3 kiloymuş aynı durumu yaşayan var mı?
Pijamaskeliler Dilser ne güzel işte doğum da zorlanmazsin normal de son haftalarınmış bence hccc takılmaa
girl_boy_annesi Dilser canım benim kızımın da kafası küçüktü dikişsiz doğurdum senin bebeğin erkek mi kız mı
kuzeymomsss Dilser tabikide. Benim doğumum sezeryan oldu hem sağlık sorunumdan dolayı hemde bebeğimin boynunda kordon vardı. Birde doktorum kafası büyük demişti. 37 haftalıkken doğum yapmıştım kafası 36 cmydi, zaten normal seni zorlarmış demişti
Dilser Pijamaskeliler bende zorlanmam diye seviniyorum zaten ama kötü bi yanı var mı merak ettim 🤦🏻♀️
girl_boy_annesi Dilser bende şimdi oğlan bekliyorum herkes bu koca kafalı olur diyor bu yüzden sordum sağlıkla gelsin prenses