Tamarix yanikkozaanne bilmiyorum ovulasyon testlerimi attım işte halsizlik var sabahları iştahsızlık var sol kasığım çok ağrıyor
yanikkozaanne Tamarix adetin bittiğinden beri yapıyor musun testleri peki? Kahverengi leke yerleşme lekesi olabilir evet.. Ama bulantıyı hemen bekleme 6. Haftada başlar genelde.. gününe kaç gün var
Tamarix yanikkozaanne ayın 10 undan beri yapıyorum geçen ay 4 gün geciktim 2 gün öncesi kahverengi akıntı geldi sonra adet oldum doktora gittim kan verdim 1.20 çıktı değerim sonrada bir daha gitmedim
yanikkozaanne Tamarix canım sabah ilk idrarla.ovulasyon testi yapılmaz ve genelde 12.00 ile 16.00 saatleri arası yapılması tavsiye edilir.. her gün aynı saatte yapılır.. YouTube da bir gebenin günlüğü videolarına bak lutfen
Tamarix yanikkozaanne tamam ama benim kullandığım KİT 11 -8 arası hatta kuzenimde öyle yaptı hamile yani ayrıca ilk idrarla yapmıyorum