Tamarix normal yumurtlama olması için 20 M olmalı ancak 16-17 m de hormonlar yükseliyor biraz daha koyu oluyor ancak 20 ye ulaşamayınca o ay yumurtlama olmuş sayılmıyor. Her ay yumurtlama görülecek diye de bişey yok şartlama kendini psikolojini bozma. Bu ay olmazsa yumurtlama masajına başla YouTube da ebru ceylan İn var. Stres yapma Allah zamanında verecek inşallah