durumoms2 kızıma hamileyken 9. Ayımda Kıbrıs ’ın en yüksek kalesine çıkmıştım aşırı enerjiktim hiç oturmazdım. İkinci hamileliğim de ilk öğrendiğimde aşırı yorgun bitkin uykusuz hissediyordum ama çok şükür şimdi eski halime döndüm. Pastacı kursuna gidiyorum gündüzleri aksamsa eşimle ekstra evde pasta yapıyoruz süs eşyası sayfam var onunla da ilgileniyorum siparişlerim sürekli carsilardayım birde normal rutin ev işleri var 😁😁 aman maşallah diyim kendime 😅😅😁