Soruyorumm evet alışıyor bir süre sonra insan uyku olayına.. az uyurum sorun değil, ama kendimi dinç ve enerjik hissedebilmem için kahve tüketmem gerekiyor.. ki onda bile bazen olmuyor çünkü demir eksikliğim var 😅 ya da tansiyon düşüklüğüm çok oluyor.. genetik faktörleri yok saymaya çok çalıştım takviyelerle vs.. ama yine de doğuştan gelen o enerjik yapısı olan bir insan değilim maalesef 😅 bir yere kadar.. sonrası beni aşıyor.. ama pes etmiyorum çünkü ne kadar dinlenmek o kadar ona alışmak oluyor.. 😅