myangelson Miray31 Ahmet yalinkaya da var prof serklaj atılması için gitmiştim o zaman muayenesi 600 tlydi şuan zam gelmiş olabilir
Klnctuba Miray31 Ece Öcal var bende onda yaptırdım ayrıntılı bakıyor üstünkörü bakıp geçmiyor her şeyi tek tek anlatıyor memnun kalırsınız iletişimi de güzel.
Ssmerve10 Miray31 ben Memoriale gittim canım radyoloji uzmanı baktı 476 TL ödedik ve adam 1 saate yakın baktı o kadar iyiydi ki herşeyi tek tek anlattı
sekerportakali21 Detaylı ultrasona muhakkak Perinatolog bakmalı. Her işin uzmanı farklı. Bebeğin tüm organlarının ne boyutta olması gerektiği, yaşanabilecek tüm sıkıntılar vs. herşey hakkında detaylı bilgiye sahipler.
sekerportakali21 Haticekrty tabiki sayılmaz. İki birbirinden çok farklı uzmanlık alanları. Biri radyoloji biri kadın doğum uzmanlığı + yandal perinatoloji
Miray31 Haticekrty 35 dk sürdü ama cok uzun sürmeside beni kötü etti sanki ben bir makineye girmiş gibiydim eve geldim önemli olan herşeyi söylüyor siz sormadan kafadan ayağa kadar inceliyor kilo amniyon sıvısı yeterli mi yetersiz mi