siriniko2511 28-33 arası baş gelişti bebeğim şimdi makat geliş çünkü dönesi tuttu. Doktor dönmez çok zor diyodu gayette döndü. Herhangi bir erken doğum riski olmadığı gibi öyle baş aşağı duracağının da garantisi yok malesef🥲
zamaneannesi80 siriniko2511 keyfine göre hareket ediyorlar 😂 usg açılınca hemen sırtını döndü benim sıpa bugün göstermedi kendini 😂
zamaneannesi80 Minigim38 evet sürekli dönüyorlarmış 🤭 ya baş geliş olunca vajinada çok ağrı oluyor diyorlar ya bende olmadı 🙈
zamaneannesi80 Gulbeyazozgul oyy maşallah.. genetik olarak uzun bi bebe bekliyorum da kilosu nasıl olur bilmiyorum 😂