Hilal_33 Su geçirmez bant takıyorlar oraya. Hastaneden eve ertesi gün gelip hemen duşa girmiştim. Hiçbir şey olmadı. Duş almak sizi rahatlatır da. O bandı siz çıkarmayın. Doktor kontrole çağırmadı mı ? Ben 1. Haftada kontrole gitmiştim o zaman doktor çıkardı ve dikişlerimi kontrol etti