OynakBalinaa ağrı kesici içmenizi pek tavsiye etmem hamileliğin başlarında daha 4 haftalıkmış, benimde 9. Haftada başladı bel ağrım çok oldu, kas gevşetici kremle sakın ovmayın onu kullanmak çok sakıncalı hamilelikte. Ben zeytinyağıyla eşime çok bastırmadan masaj yaptırdığımda çok rahatladım siz de öyle yapabilirsiniz bence yeterli yumuşamayı sağlıyor. Belinize destek koyun yatarken bile. Bir de daha ilerisi için devam ederse ağrınız pilates topu almanız gerekir bel ağrısı varsa hele kesin alın onunla ‘doktor izin verdiyse’ ufak egzersizler yapabilirsiniz belinizi rahatlatacak ben bunların faydasını çok gördüm umarım size de yardımcı olur 🌸