OynakBalinaa ben öğrendiğim de 5 haftalıktı bebeğim keseyi görmek ve kalp atışı için 2 hafta sonra çağırdı gittiğimizde hem keseyi gördük hem de kalp atışını dinledik 6 7 haftalıkken kalp atışını alıyor doktor hayırlısı olsun inşallah benimde belim kasıklarım çok ağrıyordu regl tarihim yaklaştığı için regl olucam sanıyordum resmen öyle regl ağrısı vardı hamile olduğumu hiç tahmin etmiyordum öğrenince geçmedi tabi korktum ama doktor ilk 3 4 ay boyunca regl zamanı yaklaşınca ve regl günleri boyunca vücut alışana kadar bel kasik ağrısı olabilir kanaman olmadığı sürece normal demişti birde hani katlanması çok zor ağrın olursa acil olarak gelirsin demişti ilk 3 ay zor birde son 3 ay çok zor 36+4 teyim dün sabaha karşı sancılarım tuttu ama yalancı sancıymış bir gün boyunca sancım sürdü bel bacak ve kasik Allah herkese yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🌸