yaasemin busbussss bebek arabası prava markası travel sistem tercih etmedim kullanışlı bisey istedim park beşik de bizim yurt dışından abim yoladi araştırın öyle alın herşey de ateş pahası çok yüksek malesef
busbussss yaasemin evet çok pahalı haklısınız ben travel düşünüyorum ama puset bir kaç ay kullanıyormuş sadece o yüzden dediğiniz gibi de mantıklı bakalım artık duruma göre :) sağlıkla gelsinler inşallah :)
yaasemin busbussss bir çok arkadaşım travel sistem tercih etmişler aman sakın alma dediler hiç kullanışlı değil dediler o yüzden bende vazgeçtim içime sindi bu aldığım inşallah kulanmak nasip olur hepimize :)
busbussss yaasemin evet ben de bazılarından öyle duydum oyüzden kararsız kaldım senin dediğine de bir bakayim teşekkür ederim:) amin inşallah canım :)
yalcinsevda_06 busbussss benimki düşman topraklarına saldırıyor sanki mübarek hem çok sert vuruyor hem de her yerden vuruyor aniden kendini topluyor taş gibi oluyor canım inanılmaz acıyor ama napıym bir ay daha küçük hanımla uğraşıcaz