busbussss yaasemin bebislerimiz ve bizim icin hayirlisi neyse o olsun insallah :) ama bu haftalarda surekli dönüyorlarmış bir baş aşağıya bir baş yukarıda oluyormuş 32 den sonra artık netleşiyormuş pozisyonu yer daraldığı için zor dönüyorlarmış:)
yaasemin busbussss inşallah hakimiz da hayırlısı sağlıkla alalım kucagimiza alışverişinizi yaptınız mı neler aldınız günlerimiz bir gidince sorayim onuda :)
Bilgee_yel busbussss ben geceleri göbeğimin her yerinde bir ordan vuruyor bir burdan gündüzleri genelde solda benim bebek aşırır hareketli 🥰🤣
mimar_anne busbussss evet resmen afedersin vajinamın içinde hissediyorum sanki çıkacak gibi ama doktorum normal olduğunu söyledi ayakları geliyormuş oraya
busbussss yaasemin Ben daha toplu alışveriş yapmadım bundan sonra yapmayi düşünüyorum :) iki tane hastane çıkışı, bir kaç çıtçıtlı badi, iki müslin örtü penye battaniye polar battaniye filan aldim :) siz neler aldiniz :)
yaasemin busbussss bizim büyük alışveriş bitti bebek arabası park beşiğini aldık 3 adet hastane çıkışı aldık 3 tane pembe bataniye bitane nohut bataniye bitane kalın lolarli bataniye çorap tulum felan aldık dünde çamaşır deterjanlarını aldık kalanı da yavaş yavaş alıyoruz
busbussss yaasemin masallah siz bitirmissiniz alisverisi :) ben bebek arabasi ve park yatagi hala karar veremedim kullanisli guzel bir sey olsun istiyorum siz hangi marka aldiniz acaba onereceginiz var mi :)
yaasemin busbussss bebek arabası prava markası travel sistem tercih etmedim kullanışlı bisey istedim park beşik de bizim yurt dışından abim yoladi araştırın öyle alın herşey de ateş pahası çok yüksek malesef