Hamik bu arada listen benim listeye çok benziyor :) çoğunu çok beğendim, beğenmediklerimi yazsam daha kolay olur, barin(Balin çikolataları ve yüzüklerin efendisindeki cüce’nin adına benziyor. Bera sanırım kız ismi bu ya da ben denk geldim. Arel ve aren bu sene çok fazla konuldu çok duyuldu, dara kulağa hoş gelmiyor, liva; livata’nın kökü olduğu için biraz sıkıntılı geldi bana