Hamik Merhaba herkese ikizlerim olucak Allahın izniyle 20 haftalık hamileyim ve 14 tane isim var notlarımda seçemiyorum hepsinin anlamı çok güzel. Nasıl seçicem neye göre seçiyim yardımcı olur musunuz?
yorumcuanneniz Hamik isimlerin anlamının güzel olmasına dikkat ederseniz çok güzel seçim yaparsınız ☺️
Hamik yorumcuanneniz ayy hepsi de güzel geliyor bana mesela pars çok begenıyordum ama yurtıcı hayvan demekmiş korktum yırtıcı olur erkek cocugu bide 😅😅
yorumcuanneniz Hamik kastettiğimde tam olarak buydu 😂 mesela atlas=harita bi insan çocuğuna bunu yapmamalı🥹
Cicilibicili Hamik benim bu isimlerden en şok hoşuma gidenler şunlar oldu 😊 Bera Aren Mabel (çok severim)
Hamik Cicilibicili ayyy çok zor yaaavv keşke bi 10 20 kişi aynı isimleri söylese yorum çok olursa tek tek yazacam tablo yapacam hangisi fazla diye
Cicilibicili Hamik benim de böyle koca listem vardı + koya koya sürekli çevremde anket yapıp eksiltmiştim. Yoksa bi türlü kıyılmıyor😅
Hamik Cicilibicili hahhaa beşki inanmazsın içinden o kadar çok sildim ki pars ve mars ı silmek zor oldu ama tam da bi anlamları yok diye sildim uuupuzundu inşallah hepberaber 2 ye düşürürüz size güveniyorum gısslaarrr