Gizem41 Nilayse ilk gebeliğim de 9 kilo almıştım . Şimdi ikinci gebeliğim 26+5 -8 kilo verdim bu benim için çok çok iyi çünkü 92 kilo ile hamile kaldım 8 kilo verdim ☺️☺️
Hande123- Soruyorumm yok zayıflar hamilelikte daha çok kilo alıyor belirli bir yağ oranına ulaşması için,kilolular zaten yağlı olduğu için çok kilo almadan hamileliği tamamlıyorlar,vücut biz farkında olmadan kendi kendine ayarlıyor bunu