Nilayse siz hamileliğe çok düşük kiloyla başladığınız için daha çok kilo almak durumundasınız,vücut kendini lahusalıkta yağları yakıp süte çevirebilmek için belirli bir yağ oranına getirmek zorunda.Ben yüksek kiloyla (82kg) hamileliğe başladığım için zaten yap depolarım yeteri kadar doluydu o yüzden 3-4 kilo aldım 34. Haftaya kadar.Ama sizin daha çok alıp o arayı kapatmanız gerekir süt üretebilmeniz için