Kızlar dün ağrı merkezde ilk defa doktora gittim özele bayan doktordu ve ona normal doğumda çok kötü acılar yaşadığımı ikinciyi sezeryan olmak istediğimi söyledim dedi ki boşver ilki normal olmuş zaten bidaha dayanirsin neyse bende dedim peki normal olsam epidural isterim dedim bana verdiği cevap ben şuana kadar kimseye epidural takmadım dedi napican boşver dedi baya saçma geldi bana ve sonra dedim ki ilk doğum psikolojisini atamadım çok korkuyorum çok hirpaladilar dedim oda bana dediki bende dün bir hastama doğum yaptırdım az kalsın dövecektim diyor bu kelimeyi konuşması çok saçma değil mi ya sonuçta doğum yapıyoruz canımız acıyor yani sizce başka doktor mu seçsem kadın çok saçma geldi bana ya yada benmi yanlış düşünüyorum 😑